Ny Bil=)

Idag bar det iväg upp till Gällivare för att kolla på en ny bil. Väckaren ringde kl 0600 och upp ur sängen komme man sig=). 0630 anlände min trogna vapendragare och resan började.
Kl1115 änlände vi till gällivare jag tog fram mobilen för att ringa säljaren och få en vägbeskrivning hem till han, han sa att vi skulle stanna där vi var och han skulle komma och möta oss, vi står på pfickan i ca5 min då kommer en jepp körandes och stannar på motsatta sidan av vägen, han i bilen kollar på oss och sedan vänder han och börjar sakta köra där ifrån. Jag och min följeslagare tittar på varandra och säger att de där måste ju vara han som ska sälja bilen, så vi hoppar in i bilen och förföljer killen, han svänger av och far in på ett industriområde och helt plötsligt stannar han utanför en industrilokal för att sedan vända och köra där ifrån??? Vi kollar på varandra som frågetecken. Då ser vi hur bilensom jag skulle kolla på glider upp bakom oss för att sedan köra fram och veva ner rutan, killen i bilen säger nu har ni allt kört fel följ efter mig.
Haha vi har alltså följt helt fel kille, undra vad han trode om oss:).
Här är iallafall den ny införskaffade bilen

.
Nu ska jag sova för att jag e så sjukt trött

Hade fint alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0